، تا این لحظه: 10 سال و 11 روز سن داره
پیوند عشق من و همسرمپیوند عشق من و همسرم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

هدیه ای از امام عشق

اومدم با خبرای خوب

1392/10/8 13:52
نویسنده : مامان گلناز
319 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه عذر خواهی کنم برا اینکه دیر اومدم تا اینو بنویسم ما رفتیم سونوگرافی و گفت که همه چیزش عالیه و معمولی و همینطور اینکه بچه دختره آخرم یه cd بهمون دادن که توش فیلم سونوگرافی بود و صدای قلب بچه هم توش بود ما هم تا از اونجا در اومدیم زنگ زدیم منزل مادر من و مادر شوهرم گفتیم که بچه دختره .

 

 

 

دوما باز هم عذر خواهی میکنم که دارم بعد چند روز یلداتون رو تبریک میگم .ما شب یلدا مهمون مادر همسرم بودیم وکلی هم خوش گذشت و از اونجا هم به ملاقات علی اصغر پسر دختر عمو همسرم رفتیم که مریض بود و چند روز بود تو بیمارستان بود 

و در آخرم جا داره به دایی رضای خودم تبریک بگم که دوروز پیش بهشون زنگ زدم و خواهر خانمش جواب داد و گفت زن داییم رو بردن بیمارستان برا زایمان .

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان پوریا جون
8 دی 92 19:30
مبارکه دخترتون چطوره الهی همیشه خبرهای خوش شادی بخش زندگیتون باشه راستی اسم چی انتخاب کردین....
مامان گلناز
پاسخ
ممنون خوبه خدا رو شکر همچنین تو زندگی شما اسمشو زینب گذاشتیم
عاطفه مامان الای
25 دی 92 14:09
گلناز جان تبریک میگم خوشحال شدم ولی بچه که دختره بیشتر خوشحال شدم چون همسرت دختر بچه خیلی دوت داشت وهمیشه میمود به وبلاگ الای من سر میزد...راستی اسمشو چی میزارین؟
مامان گلناز
پاسخ
سلام عزیزم ممنون آره خیلی دوست داره دختر رو زینب گلم