، تا این لحظه: 10 سال و 11 روز سن داره
پیوند عشق من و همسرمپیوند عشق من و همسرم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

هدیه ای از امام عشق

جواب آزمایش و تشکیل پرونده

1392/7/4 12:01
نویسنده : مامان گلناز
542 بازدید
اشتراک گذاری

بلاخره جواب آزمایش که دکتر نوشته بود رو هم گرفتیم و بردیم پیش دکترو دکتر هم گفت خوبه ولی عفونت زیادی دارم و دردام بخاطر همینه و برام یک سری قرص نوشت و گفت که نگران نباشم و درست میشه و برام تشکیل پرونده داد

راستی از همه دوستان عزیز که برای تولدم تبریک گفتن هم تشکر میکنم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان اهورا
7 مهر 92 10:03
عزیزم خیلی خیلی مواظب خودت باش...


ممنون حتما
عاطفه مامان الای
11 مهر 92 10:19
منم عفونت زیاد داشتم قبل از سقطم
مواظب باش سعی کن شلوار تنگ نپوشی شورت نخی بپوش یا اصلا نپوش
عکس الی رو گذاشتین تو نینی چت ؟
باکسی چت کنی شاید فکر کنه منم چون عکس الی رو گذاشتین ایرادی نداره اگه فقط خودتون چت کنین
مواظب خودت باش


ممنون ار راهنماییت عاطفه جان حتما
آره من گذاشتم به تین موضوع فکر نکردم راست میگی عوضش میکنم
عزیزم تو هم مراقب خودت و الی باش