، تا این لحظه: 10 سال و 11 روز سن داره
پیوند عشق من و همسرمپیوند عشق من و همسرم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

هدیه ای از امام عشق

سلام

1392/6/13 18:24
نویسنده : مامان گلناز
136 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خدمت تمام خوانندگان وبلاگ

من و همسرم داریم صاحب فرزند می شیم

ما مشهد بودیم که متوجه این قضیه شدیم چون اونجا همسر من در خواب امام رضا رو میبینه و خود امام رضا این بچه رو به ما هدیه میده .

بعد از بازگشت از مشهد و انجام آزمایشات معلوم میشه که خواب درست بوده  و ما داریم صاحب فرزند میشیم .

 

                  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عاطفه مامان الای
13 شهریور 92 23:04
آقای عیوضی تو قسمتی که نوشتین توسط محمد باقر عیوضی بنویسین تو سط مامان وبابا یا اینکه اسم خودتون وهمسرتون رو بنویسین اینجوری آمارتون زیادمیشه چون اینجا همه 90 % خانم هستن اینطوری بهتره به خانمتون بگین اونم گاهی پست بزاره وهر دوتون این وبلاگ رو اداره کنین اینطوری خیلی بهتره باشه وبا خیلی ها دوست میشین منم لینکتون میکنم بهتون کد رو تلگراف میکنم تو مدیریت نوشته نی نی تلگراف از اونجا کد رو بردارین همیشه این کد رو میدم موفق باشین
عاطفه مامان الای
13 شهریور 92 23:11
بالای وبلاگ تاریخ روزی رو که همسرتون بار دارشده رو بنویسن ن
وشته شده ده سال و5 ماه چی نوشتین که این تاریخ رو نشون میده
دکتر از کدوم روز احتمال روز اول بارداری رو داده اون تاریخ رو بنویسین


کبری مامان آنیتا
3 آذر 92 21:01
مبارک باشه عزیزم انشاالله بسلامتی بدنیا بیامد خوش قدم باشه
مامان گلناز
پاسخ
ممنون عزیزم انشالله