، تا این لحظه: 10 سال و 11 روز سن داره
پیوند عشق من و همسرمپیوند عشق من و همسرم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

هدیه ای از امام عشق

حوص ترشیجات کردن ، جلو افتادن وقت سونو گرافی و استراحت من و آشپز شدن مرد خونه

1392/6/15 11:28
نویسنده : مامان گلناز
254 بازدید
اشتراک گذاری

دو  روزه یک سره چیزای ترش حوص میکنم و خداییشم شوهرم چیزی کم نگذاشته و حسابی چیزای ترش برا من گرفته از ترشی و لواشک و آلوچه و ...

          

چند روز پیش که پیش مامایی رفته بودم دکتر برای ماه بعد برام وقت سونو گرافی نوشته بود ولی دیروز چند قطره خون دیدم که حسابی ترسوندمون برا همین دوباره با دکتر تماس گرفتم و گفت که همین شنبه باید برم سونوگرافی و این دو روز فقط باید دراز بکشم و بلند نشم

 

همسرمم از دیروز اصلا نگذاشته از جام  تکون بخورم و تمام کارای خونرو خودش داره انجام میده از جارو کردن، شستن لباس، آشپزی البته بگم آشپزیش عالیه دیشب کشک بادمجون درست کرد عالی بود ولی فقط پیاز هاشو سوزونده بود ولی از کشک بادمجون های مت خوشمزه تر شده بود

 

خلاصه از دیشب دیگه قطره های خون ندیدم و فعلا منتظریم تا فردا ببینیم سونوگرافی چی میگه برام دعا کنید ممنون.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عاطفه مامان الای
16 شهریور 92 2:00
چرا نظرات منو تایید نمیکنی گلناز جون به همسری هم بگو... دکتر اولین روز بارداریتو کی تخمین زده همون تاریخ رو باید بنویسی بهت سونگرافی میگه که چند هفته بارداری ...بعد تو حساب کن ببین روز اول به چه تاریخی میوفته اگه گفت 4 هفته مثلا بارداری باید تاریخ 30 روز قبل رو تو اون برنامه وارد کنی حالا فهمیدی گلم مثلا 30 روز قبل میشه حالا فهمیدی 92/5/15
رها
23 شهریور 92 10:43
ای جانم
فک کنم کوچولوت پسره
ایشا... هر چی که هست سلامت باشه
زیادم نگران نباش ، اینا طبیعیه ، اکثر دوستای منم موقع حاملگیشون این چیزارو داشتن
فقط یه دکتر برو حتما که زیر نظر دکتر هم باشی
ایشا... هر دوتون سلامت باشین

ممنون پیش دکتر میرم اتفاقا تو منطقمون دکتر خوب و سر شناسی هم هست
مامان هستی
31 شهریور 92 18:31
سلام مامانی مبارک باشه نترس عزیزم فقط استراحت کن اشالا نی نی تو به سلامتی بغل میکنی


انشالله ممنون گلم