، تا این لحظه: 10 سال و 11 روز سن داره
پیوند عشق من و همسرمپیوند عشق من و همسرم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

هدیه ای از امام عشق

اومدم با كلي خبر

1392/8/1 10:21
نویسنده : مامان گلناز
333 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه با اينكه خيلي ديره عيد قربان رو تبريك ميگم

و همينطور پيشاپيش فرا رسيدن عيد غدير رو تبريك ميگم

خبر اول اينكه بگم ما شنبه رفتيم برا سونوگرافي غلبارگري و جوابش خوب بود و مشكلي بچه نداشت و جوابش رو برديم پيش دكتر و اونم گفت كه خوبه و برام قرص نوشت و گفت تا 5 هفته ديگه بايد اينارو استفاده كنم و بعد برم تا قرص هامو عوض كنه

خبر دوم اينكه خواهرم قرار بود از ميانه بياد و پيش من بمونه تا نوروز ولي متاسفانه زنگ زد و گفت نميشه بيام

خبر سوم هم اينكه برادرم علي كه تازگي نامزد كرده ديروز با نامزدش از ميانه اومدن و الانم مهمون ما هستن

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان اهورا
29 مهر 92 16:45
خب خدا رو شکر که مشکلی نبوده...
حسابی سرت شلوغه پس...به مهمونا سلام برسون.


آره خدا رو شكر
سلامتيت رو ميرسونم
مامان پوریا جون
15 آبان 92 11:36
خدا را شکرش که تا به حال مشکلی نبوده من که هر موقع میرفتم دکتر و دکتر میگفت همه چیز بچم خوبه کلی ذوق میکردم سلام ممنون آره منم همینطورم کلیم قبل رفتن صلوات نذر میکنم