، تا این لحظه: 10 سال و 11 روز سن داره
پیوند عشق من و همسرمپیوند عشق من و همسرم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

هدیه ای از امام عشق

اومدم با تاخیر

1392/8/21 12:59
نویسنده : مامان گلناز
220 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان

اول فرارسیدن ماه عزایه سالار شهیدان حسین بن علی (ع) رو به همه تسلیت میگم .

 

اما بگم از این چند روز که نبودم اول اینکه برادرم و نامزدش رو این چند روز که مهمون مابودن حسابی تو تهران گردوندیم و خونه فک و فامیلا بردیم و خونه دایی بزرگه من که تو این دو سال ازدواجمون نرفته بودیم هم رفتیم و در آخر برادرمو نامزدش نرگس رفتن خونه خواهر نرگس و چند روزیم اونجا بودنو دوباره برگشتن خونه ما همسرمم رفت براشون بلیط قطار گرفت و برگشتن دوباره میانه .

این چند روزه محرمم میخواستیم همون هیئتی که دوسال پیش میرفتیم بریم ولی به خاطر بارداری من و دوری اون هیئت از محل زندگیمون همسرم نگذاشت بریم و همین نزدیکیهای خونمون یه هیئت پیدا کردیم و اونجا میریم .

روز تاسوعا منزل دوسته همسرمیم که هر ساله نذری دارن و روز عاشورا هم که محل کار همسرم هستیم چون تمام دسته های عزاداری شهرستان ملارد روز عاشورا میان اونجا عزاداری میکنن .

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان اهورا(نرگس)
23 آبان 92 1:38
فرمانده عشاق ، دل آگاه حسین است / بیراهه مرو ! ساده ترین راه حسین است از مردم گمراه جهان راه مجویید / نزدیک ترین راه به الله حسین است
مامی سویل
25 آبان 92 12:35
سلام خانومی ایشالله به سلامتی نی نی تون به دنیا میاد.دیگه تنها نمیمونی گلم. راستی ما ملارد اومدیم . از اونجا واسه دخملیم شلوار و.. یکم خرید کردیم تقریبا 1سال پیش بود. گلناز جون برات ارزوی سلامتی میکنم خانومی خدا برات فرج خیر بده
مامان گلناز
پاسخ
ممنون عزیزم تو و خانوادتم و کوچولوتون هم سلامت باشید